Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Nowości
Lampa stanowiskowa D2T LED 110-240V
Lampa stanowiskowa D2T LED 110-240V

799,00 zł

szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje – informacje dla klientów

Zwroty – Konsumenci i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy:

  1. Złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy – mailowo na adres: biuro@lampystanowiskowe.pl lub listownie na adres wskazany poniżej.

  2. Odesłać produkt w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia na adres:

COCER Tomasz Michajlidis – ZWROT
ul. Kwiska 11a
54-210 Wrocław
z dopiskiem: ZWROT – lampystanowiskowe.pl

Warunki przyjęcia zwrotu:

  • Produkt nie może nosić śladów użytkowania,

  • musi być kompletny i w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu,

  • nie może być uszkodzony.

Zwrot płatności następuje w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki lub dowodu jej nadania. Koszty zwrotu produktu ponosi Klient.


Reklamacje – Klienci biznesowi (B2B)

W przypadku zakupu przez Przedsiębiorców, Sklep nie przyjmuje zwrotów bez podania przyczyny. Możliwe jest jednak złożenie reklamacji w przypadku stwierdzenia wady towaru.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi sprzedaży między przedsiębiorcami.

Procedura reklamacyjna:

  1. Zgłoszenie reklamacyjne należy przesłać na adres: biuro@lampystanowiskowe.pl

  2. W treści należy podać:

    • numer zamówienia,

    • opis wady,

    • dane kontaktowe firmy.

  3. Po wstępnej analizie zgłoszenia, Klient otrzyma informację o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji.

  4. W przypadku akceptacji, reklamowany produkt należy odesłać na adres:

COCER Tomasz Michajlidis – REKLAMACJA
ul. Kwiska 11a
54-210 Wrocław
z dopiskiem: REKLAMACJA – sklep lampystanowiskowe.pl

Koszty:

  • Koszt wysyłki do Sprzedawcy ponosi Klient.

  • W przypadku nieuznania reklamacji – Klient pokrywa koszt odesłania towaru.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki z produktem.


Dziękujemy za zaufanie. Każde zgłoszenie traktujemy indywidualnie i z należytą starannością.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl